Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2019 14:26 - Обожавам да чета такива коментари!!!!
Автор: valdor1366 Категория: Поезия   
Прочетен: 941 Коментари: 13 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Те ме правят истинска жена!

1. 4udovi6teto - 07:22 - valdor1356
07:24 Давай, Полигорчо, само толкова ли можеш? :-)))))))))))
Хайде, включи всичките си множествено склерозирали тъпоидално-кретеноидни блогови разклонения, тъпак!

ХИМН НА ХИСАРСКАТА ЛУДНИЦА

... Чу-рката си във Хисара
Полигорчо тихо бара,
Баба Роса в миг избухна –
дай ми да ти духна!

Припев: Зън-зън-зън-зън,
зън-зън-зън-зън,
дай ми да ти духна!

Рокля дигна до небето,
разсмърдя се Блогбеге-то,
сетне пусна свежа струя –
лапна маракуя!

Припев: Зън-зън-зън-зън,
зън-зън-зън-зън,
лапна маракуя!

Ах, на Баба ПолиГорча,
чакай да те натопорча,
кат комин на Козлодуя! –
гащи щом изуя.

Припев: зън-зън-зън-зън,
зън-зън-зън-зън,
гащи щом изуя!

В лудницата на Хисара
Поли Чу-рчето си бара,
сън сънува – гола, боса! –
чука Баба Роса.

Припев: зън-зън-зън-зън,
зън-зън-зън-зън,
чука Баба Роса!

Автор на химна - Полигор Серенгетиев Енетрадов - Анонимапокрифофф, изпълнява на дудук Розамунда Банана Копук

Чу цитирай
  2. 4udovi6teto - 08:58 - rosiela
09:01 И яловицата Пут-кеса Пу-теса Розамунда Банана Копук не окъсня, да се готви главният блогов перукер Простол Простолов! :-)))))))))
Чу


Тагове:   вонящо чучело,


Гласувай:
8



1. pompadurpedal - Както винаги, и днес напомпих Ва...
09.08.2019 14:27
Както винаги, и днес напомпих Валерий.
От ника ми личи, че помпя само хора с нетрадиционна сексуална ориентация.
А Валери ми къса сърцето с неговата любов по Полигорчо.
Даже и Валюша по малко обича.
цитирай
2. pompadurka4udesnitsa - Деба и ненормалното чучeло Но...
09.08.2019 14:30
Деба и ненормалното чучeло
Нормален човек няма всяка сутрин да драще все едни и същи кичозни, блудкави, тъпи, кретенски повърни.
Графоманията ти е толкова чудовищна, че във всяка психиатрия ще те дават за нагледен пример.
Жалко, некадърно, вманиачено влечуго.
цитирай
3. pompadurgender - Колегата педал е съвсем прав. Го...
09.08.2019 14:37
Колегата педал е съвсем прав.
Господин Станков дълбоко в най съкровените си глъбини е обратен.
И аз като колежката пеперутка съм малко психолог.
Разбирам ги тия работи.
Господин Станков е в тоя блог само заради дълбоката изпепеляваща го страст по Полигорчо
цитирай
4. valdor1366 - Благодаря от сърце на помпащите ...
09.08.2019 14:40
Благодаря от сърце на помпащите този велик, божествен, неповторим мъж.
Само при мисълта за него се подмокрям.
цитирай
5. valdor1356 - Всяка една модераторка би трябвало ...
09.08.2019 14:44
Всяка една модераторка би трябвало да се погнуси и да наложи бан на това лайно, което всеки ден сере подобни лайна, изяжда си ги и пак ги пуска на въздуха.
Станков, ти си едно мнооого вонящо лайно.
цитирай
6. yotovavava - Станков не е много вонящо лайно, а ...
09.08.2019 14:48
Станков не е много вонящо лайно, а гений.
Какво като е обратен и е влюбен в хисарския луд?
Аз и такъв си го обичам и му духам с кеф.
цитирай
7. liliputka - Наистина само пачавра би харесвала ...
09.08.2019 14:53
Наистина само пачавра би харесвала говната на това говно, което бърка кенефа си с блог платформата.И само пачавра би го коментирала.
Но аз се питам какво би казла госпожа Пискова, която навред твърди, че Валери е мил и възпитан поет.
Ако тоя мръсен педал е поет, аз съм Ивана Тръмп.
Модераторките наистина трябва да баннат тая отрепка.
Влизат и непълнолетни в сайта.
цитирай
8. misteriave4na - Станков е гений. Не некадърен др...
09.08.2019 15:00
Станков е гений.

Не некадърен драскач като мен, който качва постинги само за да ме помпят, много ме възбужда, от снощи, откакто ме напомпиха, все ми е горещо отдолу.
цитирай
9. анонимен - Сложих минус на педала Чу. Колегите ...
09.08.2019 15:05
Сложих минус на педала Чу.
Колегите го съветват да се разходи до Хисаря, да се одупи на Помигорчо, да го оноди оня хубаво, та да миряса и да не кеси все в тоя блог да му правят виртуални свиркки тролеси курви, да усети реален чеп в задника си.
цитирай
10. anonimapokrifoff - Аз мисля, че некадърният, патол...
09.08.2019 15:21
Аз мисля, че некадърният , патологичен графоман, който е обект на тоя постинг, е едно упорито опитващо се да избяга от хомосексуалността си педалче, което копнее полигорчо или апостол да го чукат перманентно.
И с престоя си в блога прави голямо густо на всички хейтъри, за които няма по желано гюме от тоя педи.
цитирай
11. yotovavava - Аз пък се чудя как ще коментира тези ...
09.08.2019 15:47
Аз пък се чудя как ще коментира тези гнусни изблици на тоя луд Жори, великия Стар, който много обича чучелото и му праща бира.
цитирай
12. анонимен - Трябва наистина да си вонящо чуч...
09.08.2019 16:27
Трябва наистина да си вонящо чучело, за да качиш постинг със стихотворение и да го осереш така.
Валерий, ти си не просто вонящо лайно.
Ти си по долу и от лайната.
цитирай
13. bornn - Аз, да си призная, много ревнувам. ...
09.08.2019 16:31
Аз , да си призная, много ревнувам.
Толкова обожавам Валери, искам да ме люби непрестанно, а той вместо да ме ощастливи, все по полигорчо и плешото апостол налита.
Любовта те чака тук, при мен, Валери, сърчице мое.
цитирай
14. анонимен - И аз като Лекси не мога да намеря д...
09.08.2019 16:42
И аз като Лекси не мога да намеря думи , за да нарека урода, който, претендиращ да пуска постинги с добра поезия, ги осира сам , а колкото до това, че нарича хиляди пъти Копукова яловица, тоя червей, Бог си знае работата.
И трите му сина, които са го зарязали и не го ебават за човек, може да изпреварят мръсния си баща.
цитирай
15. анонимен - Станков, ти си най - уродливата т...
09.08.2019 16:44
Станков, ти си най - уродливата твар, която се е раждала по тия земи.
И Бог ще те накаже за безкрайните ти мръсотии.
Клетвите ми имат дарбата да застигат червеите.
Пукни, уроде!
цитирай
16. valdor1366 - Много благодаря на всички мили и ...
09.08.2019 16:49
Много благодаря на всички мили и любезни хора, които споделят моето обожание към един гениален и божествен мъж, който, да повторя, ми действа по възбуждащо от всички вибратори и афродизиаци на света.
Леко съм изненадана, че приятелят ми борн е с нетрадиционна сексуална ориентация, но така ми изтлежда още по-чаровен.
Обичам ви, симпатяги.
Бай.

Смяната ми в бистрото почва.
Забавлявайте се!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valdor1366
Категория: Изкуство
Прочетен: 89702
Постинги: 70
Коментари: 162
Гласове: 259
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930